June 2, 2021

Wanneer is sales irritant? - #8 πŸ€‘ Sales Podcast

Wanneer is sales irritant? - #8 πŸ€‘ Sales Podcast

De grote vraag van deze week:
‍
Wanneer wordt Sales irritant gevonden?
‍
Bij Red Panda Works is het motto: de money zit in de follow up. Eenmaal in contact geweest met een relevante lead, laten we niet meer los. Hoe agressief we dit aanpakken? Dat ve...

The player is loading ...
πŸ€‘ Sales Podcast

De grote vraag van deze week:

‍

Wanneer wordt Sales irritant gevonden?

‍

Bij Red Panda Works is het motto: de money zit in de follow up. Eenmaal in contact geweest met een relevante lead, laten we niet meer los. Hoe agressief we dit aanpakken? Dat verschilt per lead. Bij B2B zijn de salesprocessen nu eenmaal langer. Er zijn vaak veel contactmomenten nodig Β om een lead te kunnen closen. Het gebeurd zelden dat een lead binnen een week getekend heeft.

‍

Wat wij belangrijk vinden? Contactmomenten laten verlopen via verschillende kanalen. Zo blijf je top-of-mind, zonder mega irritant te worden. Niet iedereen zit altijd op je belletje te wachten. Soms is het ook gewoon goed, om gewoon even een LinkedIn berichtje, WhatsAppje of mailtje te sturen.

‍

Wij zijn benieuwd. Wanneer vind jij sales nou echt irritant?